zaterdag 12 april 2014

Even voorstellen! // Outfit of the day

Heeeheee!
Mijn naam is Christy-Anne en ik ben vanaf dit moment mede-eigenaar van dit blog!

Op dit moment zit ik buiten in de zon te bedenken wat ik over mezelf kan vertellen.. Ik begin wel met de standaard dingen. Ik ben 17 jaar oud en word van de zomer 18. Ik studeer Media, Informatie en Communicatie (MIC) aan de Hogeschool van Amsterdam. Omdat Amsterdam zo ver weg voor mij is, kan je ook wel zeggen dat ik 'fulltime' treinreiziger ben, haha. Ik ben (denk ik) wel een gezellig persoon. Dingen die ik leuk vind om te doen? Shoppen, uitgaan, film kijken, met vrienden zijn, fotograferen en vinen. Mijn inspiratie voor outfits haal ik vooral van Tumblr en lookbooks van internet. Verder ben ik ook graag bezig met het interieur van mijn kamer.

En dan presenteer ik hier nu mijn outfit van gisteren!

trui: New Look, spijkerblouse: WE, broek: Vero Moda, schoenen: Nike (via Zalando), haarstrikje: Claire's


Dit is echt een van mijn favoriete kettingen, helaas weet ik niet meer waar ik deze vandaan heb..
AHHHHH, ik ben gek op haarstrikjes!

Als jullie nog iets van mij willen weten, dan mag je dat altijd vragen!
Instagram: christyannexx

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk outfit en leuke accessoires!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award
    Kijk voor meer informatie op http://www.lanovata.nl/2014/04/liebster-award.html
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe outfit! Die trui met de blouse en de sneakers, heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen